Мітки

неділю, 12 листопада 2017 р.

Мої уроки. Тема:Складання твору «Зима- чарівниця».



Мета: вчити учнів писати твір на задану тему, нестандартно мислити,правильно висловлювати свої думки;розвивати творчі здібності, мислення , мовлення; збагачувати словниковий запас; виховувати любов до природи.Обладнання : картки –кросфорди, сніжинки, картки із складами, комп’ютер .

                                                  Хід уроку1.Організаційний момент.Усміхніться всі навколонебу, сонцю,добрим людям.І тоді обов’язково наш урок цікавим буде.1. Актуалізація навчальної діяльності . 1.Діти. а зараз ми пограємо у гру « Так- ні»У мене в чорній скринці заходиться предмет, який пов’язаний із зимою.Ви можете мені завдавати запитання . на які я зможу відповідати лише так чи ні.(Цей предмет живий . чи ні ?Його зробила людина ?І  т. д .)(Потрібно відгадати сніжинку .)Вчитель витягує із скриньки паперову сніжинку  .- В яку пору року запрошує нас сніжинка ?Вчитель : Спливає перший місяць чарівної зими . Це така пора року , коли відбуваються справжні дива . А якою ви уявляєте зиму?1. Красою зими захоплюються поети, композитори, художники. Послухайте вірш і скажіть ,якими словами описано красу зимового дня. ( слайд 1)
Летить сніжок легесенький. Кружляє, Безшумно осідає він на все. І килими гладенькі простеляє, І скільки щастя , радості несе.Бо ж поле стало чисте й білосніжне, На ліс пухнату шаль вдягла зима.У цілім світі все навколо побіліло –сірого , ні чорного нема.Зійшли хмарки, і небо засиніло, А сонце ген з-за обрію пливе,І всюди заіскрило, засвітило ,Напевно , диво – казка тут живе2. Оголошення теми  урокуНі уроці ми будемо працювати творчо, будемо складати невеликий твір, малюватимемо , танцюватимемо, фантазуватимемо. І все це ми будемо робити милуючись барвами зими. А допоможуть вам малюнки про зиму, які ви намалю вали на уроках образотворчого мистецтва.( звучить музика А. Вівальді «Зима» ) -Заплющіть оченята і уявіть картинку яку вам навіює ця музика.
Диво- казка живе скрізь зимовим днем, коли навколо снігові замети. А на деревах шапками лежить сніг. Дуже гарно в таку пору. А зима буває різною .То сонечко вигляне ,то сніжок іде. А то хурделиця права диктує. Завиває.
3. Підготовча робота до написання твору.-Як ще можна назвати зиму?(Білосніжка, Королева, Снігова Красуня.)( слайд 3 ). Робота в парі.Напишіть якомога більше «зимови»х слів- іменників.Гра «Збери слова»На сніжинках написані склади. Утворіть слова і подумайте , про кого ми можемо так сказати ? ( Ле. Ча, каз, гень, ко, кі, ва, тен,        рів, хо, діт, под., ні, на, іс, мо, крис, ті, зя, ро, на)(ЛЕГНЬКІ, ТЕНДІТНІ, ІСКРИСТІ, ХОЛОДНА, ЧАРІВНА, КАЗКОВА,)Анаграми.Розшифруйте анаграми і дізнайтесь, які дії можуть виконувати сніжинки(танцюють. Кружляють. Виблискують, летять, падають, метушаться, красуються, пурхають)Гра « Добери риму»(слайд 4)Зима, зима ! Усякий знаєВона холодною ………(буває)Летять, кружляють, як пушинки,Легкі. Білесенькі ………(сніжинки).От випав сніг ! Яка обнова!Зима тоді така ………( чудова).Міста чистенькі . білі села ,Зима і радісна й ……..( весела).Вона тоді усім хороша , Коли мете легка ….(пороша).Мороз у лід дерева кута, Зима . тоді всі кажуть, …..(люта).
Вірш –буріме ( робота в парі).
……………………дерева…………………….гілля………………………пухнастим………………………земля.ФізкультхвилинкаДіти підводчться і плескають у долоні , коли  чують прикметники. Якими можна охарактеризувати зиму.
Спекотна, люта. Сніжна, радісна, довга, весела, дощова, золотокоса, чарівна. Сувора. Різнобарвна. Холодна . жарка . люта.4.Написання твору за поданим планом і опорними словами5.Зачитування творів6.Підсумок уроку

Немає коментарів:

Дописати коментар