Мітки

неділю, 12 листопада 2017 р.

Вітаю Вас              


Коли шляхетна людина вчить і виховує , вона веде за собою , але не тягне за собою, спонукає , але не змушує , вказує шлях , але дозволяє учню йти

 самому ...

                                                                                 Конфуцій



                         Сайт створений для вчителів , допитливих  дітей та батьків.
Буду рада , якщо тут  ви знайдете для себе багато корисної та цікавої інформації

Про себе

З самого раннього дитинства я мріяла стати вчителькою.Всі шкільні роки ця мрія не покидала мене . І мрія моя здійснилася . Я працюю вчителем початкових класів .
Кожен раз , коли приходять до мене мої першокласники. я хвилююсь. Бо розумію, що повинна дати їм не тільки певні зання . вміння  і навички , а головне навчити їх бути справжніми людьми.
Для своїх маленьких учнів я намагаюсь бути не тільки першою вчителькою . а й другою мамою , знайти ключик до кожного маленького сердечка.
Ми разом з дітьми учимось і відпочиваємо ,радіємо ,а інколи і засмучуємось.Діти мені віддячують любов'ю і повагою .За це я їм дуже вдячна .
В житті все починається з любові . У ній народжується краса і гармонія . Любов-радість. Любов -джерело натхнення . І тому основним моїм принципом є любити : любити життя ,  любити людей , любити свою працю .Все своє житття я намагаюсь творити добро . Я намагаюсь віддавати своє серце і душу своїм рідним , близьким і маленьким діточкам.

                          Я щоранку заходжу в клас ,
                         на дитячих обличчях усміх.            
                       Що я варта , діти  , без вас ?
                      Ви - натхнення моє , мій успіх.
                                                               За плечима минулі роки .
                                                               Але й досвід прийшов з
літами.
                                                               Що я варта без вас , малюки ?
                                                              Я  безмежно люблю вас, я з вами .
                                                              Щоб любові вогонь не згас,
                                                              щоб віддать дітям серце і душу, 
                                                              я щоранку заходжу в клас.

                                                  Я - учитель!      

                                                                                         Я вчити мушу!

Немає коментарів:

Дописати коментар